Lista

Długa i krótka wersja


Istnieją krótkie i długie wersje testu Conners 3. Obie wersje są przeznaczone do testowania dzieci w wieku od 6 do 18 lat, ale eksperci używają każdej z nich do innego celu.

Długa wersja skali Conners służy do wstępnej oceny dziecka.

Krótka wersja służy do śledzenia wzorców zachowań dziecka.

Długa wersja sprawdza następujące obszary:

  • Rodzaje problemów behawioralnych
  • Zaburzenia emocjonalne
  • Trudności z nauką

Krótka wersja jest często używana do sprawdzania, jak badany reaguje na leki lub rutynowe leczenie.

Istnieją również trzy różne formularze w ramach każdej wersji testu Conners. Jedna jest przeznaczona do wypełnienia przez rodziców, druga dla nauczycieli, a trzecia dla dziecka do oceny swoich objawów.

Każda forma jest sformułowana inaczej, w zależności od tego, do czego jest używana. Łącząc odpowiedzi ze wszystkich trzech formularzy, psychologowie mogą tworzyć obraz zachowań dziecka. Są wtedy w stanie zdecydować, czy dziecko ma ADHD, i pomóc mu w zrozumieniu objawów.

Poprawne wypełnienie pełnej wersji testu Conners może zająć do 90 minut, krótka wersja testu może zająć zaledwie 5 minut.

Formularze zgłoszeniowe

Ładowanie treści… Formularze zgłoszeniowe

Oferta

Ładowanie treści… Oferta

Zespół diagnostów

Ładowanie treści…
Zespół diagnostyczny

Cennik

Ładowanie treści… Cennik

Kontakt

Ładowanie treści… Kontakt

Wpisy

Test Conners 3

Indywidualna diagnoza ADHD baterią testów Conners 3 obejmuje różne obszary funkcjonowania Twojego dziecka (Skale treściowe: nieuwaga, nadaktywność, trudności w relacjach, problemy z nauką, deficyt uwagi, zaburzenia zachowania, lęk, nieprzystosowanie) Test Conners 3 umożliwia analizę profilową i dostrzeżenie Indywidualnej specyfiki jego problemów. Pozwoli to nam wspólnie dopasować program terapii do potrzeb dziecka, śledzenia postępów terapii i modyfikacji jej w razie potrzeby.

Diagnoza przeznaczona jest dla grupy wiekowej 8-18 lat.

Dostępne są następujące typy arkuszy:

  • wypełniana samodzielnie przez badanego
  • wypełniana przez rodzica
  • wypełniana przez nauczyciela

Każdy z tych arkuszy jest w wersji pełnej i skróconej.

Wersje skrócone mają wartość przesiewową, czyli pozwalają się zorientować w sytuacji, ale dają mało pewne wyniki.

Zazwyczaj dajemy do wypełnienia arkusze dziecku i rodzicowi, w przypadku dużych rozbieżności pomiędzy wynikami tych testów prosimy o wypełnienie arkusza przez nauczyciela.

Kwestionariusze zawierają następujące skale:

  • nieuwaga
  • nadpobudliwość/impulsywność,
  • problemy z nauką,
  • funkcjonowanie wykonawcze,
  • bunt/agresja,
  • relacje rówieśnicze,
  • relacje rodzinne,