Długa i krótka wersja
Istnieją krótkie i długie wersje testu Conners 3. Obie wersje są przeznaczone do testowania dzieci w wieku od 6 do 18 lat, ale eksperci używają każdej z nich do innego celu.
Długa wersja skali Conners służy do wstępnej oceny dziecka.
Krótka wersja służy do śledzenia wzorców zachowań dziecka.
Długa wersja sprawdza następujące obszary:
- Rodzaje problemów behawioralnych
- Zaburzenia emocjonalne
- Trudności z nauką
Krótka wersja jest często używana do sprawdzania, jak badany reaguje na leki lub rutynowe leczenie.
Istnieją również trzy różne formularze w ramach każdej wersji testu Conners. Jedna jest przeznaczona do wypełnienia przez rodziców, druga dla nauczycieli, a trzecia dla dziecka do oceny swoich objawów.
Każda forma jest sformułowana inaczej, w zależności od tego, do czego jest używana. Łącząc odpowiedzi ze wszystkich trzech formularzy, psychologowie mogą tworzyć obraz zachowań dziecka. Są wtedy w stanie zdecydować, czy dziecko ma ADHD, i pomóc mu w zrozumieniu objawów.
Poprawne wypełnienie pełnej wersji testu Conners może zająć do 90 minut, krótka wersja testu może zająć zaledwie 5 minut.
Formularze zgłoszeniowe
Oferta
Zespół diagnostów
Zespół diagnostyczny
Cennik
Kontakt
Wpisy
Test Conners 3
Indywidualna diagnoza ADHD baterią testów Conners 3 obejmuje różne obszary funkcjonowania Twojego dziecka (Skale treściowe: nieuwaga, nadaktywność, trudności w relacjach, problemy z nauką, deficyt uwagi, zaburzenia zachowania, lęk, nieprzystosowanie) Test Conners 3 umożliwia analizę profilową i dostrzeżenie Indywidualnej specyfiki jego problemów. Pozwoli to nam wspólnie dopasować program terapii do potrzeb dziecka, śledzenia postępów terapii i modyfikacji jej w razie potrzeby.
Diagnoza przeznaczona jest dla grupy wiekowej 8-18 lat.
Dostępne są następujące typy arkuszy:
- wypełniana samodzielnie przez badanego
- wypełniana przez rodzica
- wypełniana przez nauczyciela
Każdy z tych arkuszy jest w wersji pełnej i skróconej.
Wersje skrócone mają wartość przesiewową, czyli pozwalają się zorientować w sytuacji, ale dają mało pewne wyniki.
Zazwyczaj dajemy do wypełnienia arkusze dziecku i rodzicowi, w przypadku dużych rozbieżności pomiędzy wynikami tych testów prosimy o wypełnienie arkusza przez nauczyciela.
Kwestionariusze zawierają następujące skale:
- nieuwaga,
- nadpobudliwość/impulsywność,
- problemy z nauką,
- funkcjonowanie wykonawcze,
- bunt/agresja,
- relacje rówieśnicze,
- relacje rodzinne,